مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:152023-10-25سياسي

شورای عالی فضای مجازی همچنان در خواب سنگین!


در سکوت و خاموشی شورای تصمیم گیر، سایر شوراها وارد شدند و میدان داری می کنند و عجیب تر آنکه در حوزه «صوت و تصویر فراگیر» که هنوز تعریف دقیق و مقبولی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: بحث نظارت بر شبکه نمایش خانگی و وی او دی ها که چند ماهی است تیتر اخبار را به خود اختصاص داده، از آن ماجراهایی است که وجوه نادیده زیادی در آن به چشم می خورد.

تیرماه امسال بود که بعد از چالش های موضوع رگولاتوری در حوزه مجازی و پلتفرم های نمایش خانگی، شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه داد و طی مصوبه ای ضمن تایید حق انحصاری صدا و سیما برای پخش زنده در فضای مجازی و حقیقی، جایگاه نظارتی صدا و سیما بر رسانه های صوت و تصویر فراگیر کاربر و ناشر محور را تثبیت کرد! بعد از آن پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما هم ساترا را به نمایندگی از صداوسیما مسئول تنظیم گری در حوزه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی معرفی کرد و با واکنش گسترده هنرمندان و منتقدان مواجه شد به طوری که واکنش وزیر ارشاد را هم در پی داشت و.

حالا سه ماه از آن مصوبه و ورود مجلس به ماجرا می گذرد اما همچنان مسئول اصلی فضای مجازی، در سکوت کامل فقط نظاره گر ماجراهاست! در واقع به جای شورای عالی فضای مجازی، سایر نهادها دست به کار شدند تا موضوع جنجالی و مهم فضای مجازی را سامان دهند و در این بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی فضای مجازی همچنان در خواب سنگین!

شورای عالی فضای مجازی همچنان در خواب سنگین!