مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-23پزشكي

ضرورت تغییر در مسیر اقدامات پیشگیری از خودکشی


روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: برای پیشگیری از خودکشی باید حمایت ها از خانواده های آسیب پذیر بیشتر شود و نهادهای رسمی و غیررسمی با یک ساختار واحد پیش روند و این کار را به متولیان سلامت روان بسپارند.

- روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام تاکید کرد: ضرورت تغییر در مسیر اقدامات پیشگیری از خودکشی ایسنا/ایلام روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: برای پیشگیری از خودکشی باید حمایت ها از خانواده های آسیب پذیر بیشتر شود و نهادهای رسمی و غیررسمی با یک ساختار واحد پیش روند و این کار را به متولیان سلامت روان بسپارند.

دکتر امیر عبدالحسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خودکشی یک آسیب اجتماعی دردناک و به شدت نگران کننده است که سال های طولانی مدتی است که بعضی از استان ها به خصوص استان های غربی مانند ایلام را درگیر کرده و رتبه ی این استان را در آمارهای کشوری بالا برده است.

خودکشی تنها یک علت ندارد عبدالحسینی تصریح کرد: در خصوص دلایل اقدام به خودکشی یا خودکشی موفق، می توان به بیماری های روانی، مشکلات اقتصادی و خانوادگی، درگیری با والدین، شکست مالی، مسائل جنسی، سخت گیری های والدین، عوامل فرهنگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر در مسیر اقدامات پیشگیری از خودکشی

ضرورت تغییر در مسیر اقدامات پیشگیری از خودکشی