مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 01:302023-11-13پزشكي

نشانه های هشدار دهنده آلزایمر


سرپرست دانش و یادگیری انجمن آلزایمر و نویسنده کتاب «بازی های ذهن»، می گوید:«آدم ها با هم فرق دارند، اما شایع ترین نشانه های فرد مبتلا به آلزایمر، - سرپرست دانش و یادگیری انجمن آلزایمر و نویسنده کتاب بازی های ذهن ، می گوید: آدم ها با هم فرق دارند، اما شایع ترین نشانه های فرد مبتلا به آلزایمر، مشکل در شکل گیری خاطرات جدید در حافظه است.

سلامت نیوز به نقل از ایندیپندنت نوشت: به گفته متخصصان، در پی راه اندازی پروژه ای پنج میلیون پوندی با هدف تسریع تشخیص آلزایمر، احتمالا تا پنج سال دیگر، آزمایش خون برای تشخیص سریع تر این بیماری، در سازمان ملی خدمات سلامت (ان اچ اس) ارائه خواهد شد.

  در حال حاضر، تشخیص آلزایمر – رایج ترین شکل زوال عقل – با تصویربرداری از مغز یا نوعی نمونه گیری دردناک میسر است که در آن، از مایع مغزی نخاعی قسمت پایین کمر نمونه گیری می شود.

  کمتر از دو سوم مبتلایان به زوال عقل در انگلستان، برای تشخیص ابتلا به این بیماری رسما معاینه شده اند و بسیاری از آن ها ممکن است مدت ها منتظر نوبت بمانند.

مرکز پژوهش آلزایمر بریتانیا و انجمن آلزایمر می کوشند با همکاری موسسه ملی پژوهش سلامت و مراقبت (ان آی اچ آر)، اخذ آزمایش خون را در سازمان ملی خدمات سلامت و دسترسی به افراد بیشتر [برای آزمایش خون و کمک به تشخیص سریع تر احتمال بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های هشدار دهنده آلزایمر

نشانه های هشدار دهنده آلزایمر