مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-12اقتصادي

واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال، معرفی مستقیم نیروی کار به واحدهای تولیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، سعید فلاح نژاد، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه جهادی اشتغال استان، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیروهای کار به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود و از کارفرمایان محترم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ درخواست می کنم تا در صورت نیاز به نیروی کار، لیست کامل فرصت های شغلی مورد نیاز به همراه تعداد نیروی کار را به این اداره اعلام کنند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه افزود: پس از تفکیک مشاغل مورد نیاز، اقدامات مربوط به اطلاع رسانی و فراخوان اقدام و پیش بینی می شود در هفته پایانی آذر ماه فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال با محوریت شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

کارفرمایان می توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، به صورت تلفنی نیز با شماره گیری 02644222915 و 02644224045 داخلی 6 یا 118 نیازها و فرصت های شغلی خود را اعلام تا در جلسه ای که به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد، حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند

واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند