مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24بين الملل

سرنوشت کرانه در دست کیست؟


هجده روز از طوفان الاقصی و دفاع مشروع فلسطینی ها در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می گذرد.

هر چند که برخلاف جنگ های گذشته این بار این غزه بوده است که عملیات نظامی غافلگیرانه را آغاز کرده، - هجده روز از طوفان الاقصی و دفاع مشروع فلسطینی ها در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می گذرد.

هر چند که برخلاف جنگ های گذشته این بار این غزه بوده است که عملیات نظامی غافلگیرانه را آغاز کرده، اما بر اساس اصل منشور ملل متحد مبنی بر دفاع مشروع در برابر اشغالگران و برهم زنندگان امنیت و با عنایت به اینکه رژیم صهیونیستی رسما به عنوان رژیمی اشغالگر شناخته می شود، لذا دفاع مشروع فلسطینی ها امری انکار ناپذیر است و حمایت های غرب از رژیم صهیونیستی رسما دفاع از اشغالگر و تروریسم دولتی صهیونیستی است که نقض قوانین جهانی است؛ تروریستی که محاصره 16 ساله غزه بعد دیگر ماهیت جنایت کارانه آن را تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی لنکرانی در یادداشتی در روزنامه سیاست روز نوشت: هجده روز از طوفان الاقصی و دفاع مشروع فلسطینی ها در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می گذرد.

هر چند که برخلاف جنگ های گذشته این بار این غزه بوده است که عملیات نظامی غافلگیرانه را آغاز کرده، اما بر اساس اصل منشور ملل متحد مبنی بر دفاع مشروع در برابر اشغالگران و برهم زنندگان امنیت و با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت کرانه در دست کیست؟

سرنوشت کرانه در دست کیست؟