مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:402023-10-30سياسي

پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد


کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرحوم کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید علی جمشیدی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم عبدالحسین جمشیدی پدر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور پس از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر مؤمن و عاشق اهل بیت ساعت 9 صبح فردا سه شنبه از مقابل منزل شهید به سمت گلزاری شهدا تشییع و به خاک سپرده می شود.

مراسم یادبود مرحوم جمشیدی از ساعت 13 تا 15 روز چهارشنبه 10 آبان در مسجد جامع شهرستان نور برگزار می شود.

مراسم سومین روز درگذشت این پدر شهید روز پنجشنبه 11 آبان از ساعت 10 تا 13 در مصلی الغدیر شهرستان نور و هفتمین روز درگذشت پدر شهید مدافع حرم روز یک شنبه 14 آبان از ساعت 13 تا 15 در مسجد حضرت زینب(س) خیابان طالقانی شهرستان نور برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید علی جمشیدی 16 آبان سال 1369 در خانواده ای انقلابی و مذهبی در شهرستان نور دیده به جهان گشود و از ابتدای سال 1392 به عضویت گردان امام حسین در لشکر عملیاتی 25 کربلا درآمد.

این شهید مدافع حرم از چهره های شاخص فعالیت های انقلابی، اردوهای جهادی، خادم الشهدای معراج شهدای اهواز، کاروان های راهیان نور و طرح های محرومیت زدایی بود، در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و با تأسیس مؤسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد

پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی آسمانی شد