مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01سياسي

الزامی شدن وکالت در دعاوی و بیمه وکالت فواید فراوانی دارد


موضوع الزامی شدن به کارگیری وکیل در دعاوی و بیمه وکالت در جامعه فواید فراوانی برای مردم، دستگاه قضایی و نهاد وکالت دارد که از مهمترین آنها طرح نشدن بسیاری از دعاوی در محاکم، - موضوع الزامی شدن به کارگیری وکیل در دعاوی و بیمه وکالت در جامعه فواید فراوانی برای مردم، دستگاه قضایی و نهاد وکالت دارد که از مهمترین آنها طرح نشدن بسیاری از دعاوی در محاکم، کاهش ورودی پرونده و تسهیل در رسیدگی به دعاوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، وزیر دادگستری عصر سه شنبه 9 آبان 1402 میزبان هیات مدیره جدید کانون وکلای دادگستری مرکز بود.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در این دیدار ارتقای امنیت قضایی را منوط به تقویت و حمایت جدی از نهاد وکالت برشمرد و گفت: اجرای عدالت و احقاق حق در جامعه مستلزم توجه ویژه به قاضی و وکیل است، در این زمینه باید بستر و شرایط مناسب ایجاد و نگاه جامعه به نهاد وکالت تقویت شود.

رحیمی پرهیز از آمارگرایی و لزوم تقویت دغدغه احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه را یاد آورد شد و گفت: موضوع الزامی شدن به کارگیری وکیل در دعاوی و بیمه وکالت در جامعه فواید فراوانی برای مردم، دستگاه قضایی و نهاد وکالت دارد که از مهمترین آنها طرح نشدن بسیاری از دعاوی در محاکم، کاهش ورودی پرونده و تسهیل در رسیدگی به دعاوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی شدن وکالت در دعاوی و بیمه وکالت فواید فراوانی دارد

الزامی شدن وکالت در دعاوی و بیمه وکالت فواید فراوانی دارد