مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-13فرهنگي

سرهنگی: هرکس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه دفاع کند در این جنایت شریک است


فریاد انزجار هنرمندان تجسمی آمریکای لاتین این روزها در نمایشگاه کارتون و کاریکاتوری در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش گذاشته شده است، نمایشگاهی که مرتضی سرهنگی در حاشیه آن افرادی را که از نسل کشی رژیم صهیونیستی دفاع می کنند شریک در این جنایت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، این روزها در موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه کارتون و کاریکاتوری برپا شده که مسافت بسیاری را برای رسیدن به آن طی کرده چراکه آثار این نمایشگاه از آمریکای لاتین به ایران آمده است.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور امریکای لاتین در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آلبرتو گونزالس کاسالس، سفیر کشور کوبا در ایران افتتاح شد.

آثار این نمایشگاه به لحاظ موضوعی از تنوع خوبی برخوردار است و به زبان جهانی هنر تصویر، محتوای مهمی از جمله مشکلات زیست محیطی، تبعیض های نژادی، جنگ نرم، فقر غذایی، بحران آب و تهاجم فرهنگی را بیان می کند که در این میان استکبار جهانی، ظلم و نابینایی رسانه های خبری در وقوع فجایع بشری مثل مسئله فلسطین بیشتر مورد توجه قرار دارد.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته 15کشور منطقه آمریکای لاتین از جمله آرژانتین، کوبا، کلمبیا، برزیل، گواتمالا، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگی: هرکس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه دفاع کند در این جنایت شریک است

سرهنگی: هرکس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه دفاع کند در این جنایت شریک است