مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:362023-11-05سياسي

روند بررسی پرونده شهید عجمیان در اتاقی شیشه ای انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، اخیرا یک تشکل دانشجویی در بیانیه ای خطاب به رییس قوه قضاییه با اشاره به اظهارات اخیر پدر شهید عجمیان نکاتی را نسبت به این پرونده مطرح کرده است که طرح نکاتی درباب این موضوع حائز اهمیت است.

  در این بیانیه در حالی از رسیدگی کند و غیر شفاف نسبت به این پرونده انتقاد شده است که پرونده شهادت مظلومانه شهید عجمیان از همان ابتدا با دستور ویژه رییس قوه قضاییه و پیگیری های دستگاه قضایی استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت.

از ابتدای رسیدگی به این پرونده رییس قوه قضاییه دستورات ویژه ای جهت تسریع در شناسایی و دستگیری متهمان و رسیدگی و صدور حکم صادر کرد و تاکید کرد که همه متهمان شناسایی و مطابق قوانین و مقررات مربوطه به اتهام هریک از آن ها با دقت و رعایت مقررات رسیدگی و احکام مربوطه صادر و اجرا شود.

شهید عجمیان در جریان اغتشاشات و ناامنی های 12 آبان سال گذشته آزاد راه کرج - قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج به شهادت رسید.

در پی وقوع این حادثه دردناک، رییس قوه قضاییه بلافاصله طی تماس تلفنی، دستور تسریع در شناسایی و دستگیری متهمان و نیز رسیدگی و صدور حکم را صادر کردند و بلافاصله هم پرونده ای در این خصوص در دادگستری کل استان البرز تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بررسی پرونده شهید عجمیان در اتاقی شیشه ای انجام شد

روند بررسی پرونده شهید عجمیان در اتاقی شیشه ای انجام شد