مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 00:152023-10-31سياسي

کشتی کمک های 400 میلیارد تومانی مردم ایران در مسیر غزه است


فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت می گوید: تاکنون 400 میلیارد تومان از کمک های مردم ایران برای غزه جمع آوری شده که بخشی از آن در قالب یک فروند کشتی در مسیر است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: غزه این روزها بوی خون می دهد و دشمن، مجنون وار در حال بمباران نوار بی دفاع غزه است.

مردم این باریکه، حالا نه آب دارند، نه برق و نه غذا و ایرانی های باهمت، حسابی پشت برادران و خواهرانشان در نوار غزه در آمده اند.

علاوه بر کمک های پراکنده ای که در نقاط مختلف ایران اسلامی برای مردم مظلوم فلسطین جمع آوری شده است، هلال احمر و کمیته امام خمینی (ره) نیز شماره حساب هایی اعلام کردند تا علاقه مندان بتوانند کمک های نقدی خود را به دست مردم فلسطین برسانند.

حسن پلارک، فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت جمع آوری 400 میلیارد تومانی مردم ایران به فلسطینی ها حسن پلارک، فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه کمک های مردم که در هلال احمر و کمیته امداد جمع آوری می شود، به دست ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت می رسد، می گوید: تاکنون بیش از 400 میلیارد تومان کمک مردمی برای فلسطینی ها جمع آوری شده است.

انعکاس جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی در رسانه ها و فضای مجازی موجب جریحه دار شدن احساسات مردم کشورمان و حتی جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی کمک های 400 میلیارد تومانی مردم ایران در مسیر غزه است

کشتی کمک های 400 میلیارد تومانی مردم ایران در مسیر غزه است