مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-30سياسي

یهودیان تهران درباره جنایات غزه چه نظری دارند؟


یهودیان تجمع کننده در کنیسه یوسف آباد، جنایت ها و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، امروز دوشنبه هشتم آبان ماه، یهودیان مقیم تهران در محکومیت جنایت ها و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کنیسه یوسف آباد اجتماع کردند.

در این تجمع همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، یهودا گرامی (خاخام ارشد در ایران) و دکتر یونس حمامی لاله زار رهبر دینی کلیمیان ایران، در محکومیت جنایت های این رژیم سخنانی را مطرح کردند.

خبرنگار باشگاه توانا، در حاشیه این تجمع با برخی از یهودیان به گفت وگو پرداخت.

یکی از یهودیان که مردی 30 ساله و از مهندسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بود، در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به خبرنگار باشگاه توانا، گفت: هر انسان شایسته و هر عقل سلیمی این را درک میکند که جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی علیه افراد بی گناه و بی دفاع صورت می دهد یک عمل هولناک و دردناک است.

وی با بیان اینکه یهودیان طبق عقاید انسان دوستی و اعتقاداتی که دارند باید هم نوع خودشان را دوست داشته باشند، اظهار کرد: ما نیز با حضورمان در این مکان می خواهیم به جهانیان بیان کنیم که هیچ انسان آزاده ای ظلم را قبول نمی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهودیان تهران درباره جنایات غزه چه نظری دارند؟

یهودیان تهران درباره جنایات غزه چه نظری دارند؟