مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:402023-10-31اقتصادي

افزایش 36 درصدی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه جیرفت


حسین شکفته رییس دانشگاه جیرفت در گفتگو با گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: جنوب استان کرمان دارای اقلیم منحصر بفرد می باشد که تنوع بسیار زیاد محصولات کشاورزی را در چهار فصل به خود اختصاص داده است، - رییس دانشگاه جیرفت از افزایش 36 درصدی ظرفیت جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه و در راستای نیازهای منطقه جنوب استان کرمان در یک سال گذشته خبر داد.

حسین شکفته رییس دانشگاه جیرفت در گفتگو با گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: جنوب استان کرمان دارای اقلیم منحصر بفرد می باشد که تنوع بسیار زیاد محصولات کشاورزی را در چهار فصل به خود اختصاص داده است، و به عنوان بهشت کشاورزی جنوب کشور، حدود 70 درصد از تولیدات کشاورزی استان کرمان و تقریباً 5 میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی کشور در این منطقه تولید می شود.

وی افزود: دانشگاه جیرفت جامع ترین دانشگاه دولتی در جنوب استان کرمان است که تربیت نیروی انسانی و ماموریت های مهم پژوهشی و فناوری منطقه را برعهده دارد که در این راستا با پیگیری هایی که بعمل آمده در یک سال گذشته 36 درصد ظرفیت نیروی انسانی را در جذب اعضای هیات علمی مرتبط با نیاز منطقه افزایش دادیم.

رییس دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: تعداد رشته های دانشگاه جیرفت 54 رشته، تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت130 عضو که همگی دانش آموخته مقطع دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه جیرفت

افزایش 36 درصدی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه جیرفت