مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-13سياسي

مقاومت و استکبار ستیزی جوانان فلسطینی حاصل تأسی از گفتمان انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مقاومت، روحیه جهادی و استکبار ستیزی شکل گرفته در جوانان فلسطینی حاصل تأسی از گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم و چهاردهمین جشنواره تئاتر سودای عشق سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین عصر امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، حسین براتی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، اعضای شورای شهر و جمعی از هنردوستان قزوینی در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در جریان برگزاری این مراسم با بیان اینکه استان قزوین با تقدیم بیش از 3 هزار شهید در تاریخ این آب و خاک خوش درخشیده است، اظهار کرد: زبان ماندگار هنر به ویژه فیلم و تئاتر نقش مهمی در انعکاس مقاطع مختلف دفاع مقدس داشته و استمرار این روند برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای آن برهه مهم تاریخی ضروری است.

وی سریال امام علی(ع) به کارگردانی رسول جعفریان را یکی از آثار ماندگار هنری تازیخ این مرز و بوم برشمرد و تصریح کرد: این هنرمند خوش فکر با تولید اثری فاخر توانست علیرغم فاصله زمانی 1400 ساله، تاریخ را به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت و استکبار ستیزی جوانان فلسطینی حاصل تأسی از گفتمان انقلاب اسلامی است

مقاومت و استکبار ستیزی جوانان فلسطینی حاصل تأسی از گفتمان انقلاب اسلامی است