مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-25سياسي

تحلیلگر غرب آسیا: حمله نکردن زمینی اسراییل به فلسطین نشان از استیصال این رژیم دارد


تحلیلگر ارشد منطقه غرب آسیا با اشاره به اینکه اسراییل با تمام قوا هنوز بعد از 18 روز نتوانسته به صورت زمینی به غزه حمله کند، آن را نشانه اوج استیصال اسراییل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست تخصصی و تحلیلی تحولات فلسطین با حضور حسین رویوران معاون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین و تحلیل گر ارشد منطقه غرب آسیا، حجت الاسلام والمسلمین حامد قوام سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اساتید دانشگاه و اندیشمندان سیاسی در دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

رویوران در ابتدای مراسم با اشاره به کار بزرگ رزمندگان حماس و طوفان الاقصی، آن  را ضربه بسیار سنگینی به هیمنه پوشالی اسراییل دانست که فراتر از گزارش رسانه ها است.

  وی با بیان این که ضربه سنگین  به رژیم صهیونیستی در ماه اخیر وارد شد، عنوان کرد:  دیوار حائل غزه که در طول 17 سال گذشته به حسگرهای حرارتی، حسی و لرزشی و نیز ماهواره های آمریکایی و بالن های تصویربرداری مجهز بود نتوانست آن ها را حتی تا یک ساعت بعد از حمله حماس آگاه کند  و آن ها غافلگیر شدند؛ لذا این اصل غافلگیری شوک بزرگی به اسراییل وارد کرد.

  معاون سیاسی جمعیت دفاع از حقوق ملت فلسطین گفت: کل نیروهای استفاده شده از 70 هزار رزمنده حماس به طور کامل 3 هزار نفر بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر غرب آسیا: حمله نکردن زمینی اسراییل به فلسطین نشان از استیصال این رژیم دارد

تحلیلگر غرب آسیا: حمله نکردن زمینی اسراییل به فلسطین نشان از استیصال این رژیم دارد