مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-13دانش

علم و دانش زبان مشترک بین ملت هاست


هیأتی شامل اعضای مرکز تحقیق و توسعه شهر کرکوک عراق به ریاست دکتر حسین صالح اکبر، استاد نانو فناوری دانشگاه کرکوک و جمعی از محققان اندیشکده علوم انسانی، - رییس دانشگاه تبریز در نشست با اعضای مرکز تحقیق و توسعه شهر کرکوک: علم و دانش زبان مشترک بین ملت هاست ایسنا/آذربایجان شرقی هیأتی شامل اعضای مرکز تحقیق و توسعه شهر کرکوک عراق به ریاست دکتر حسین صالح اکبر، استاد نانو فناوری دانشگاه کرکوک و جمعی از محققان اندیشکده علوم انسانی، روزنامه نگاران، اندیشمندان و اعضای هیات علمی کرکوک با رییس دانشگاه تبریز دیدار و گفت وگو کردند.

رییس دانشگاه تبریز با قدردانی از حضور این هیأت در دانشگاه تبریز، به قدمت این دانشگاه و رتبه های ملی و بین المللی آن اشاره کرد و گفت: ایجاد ارتباط علمی و بین المللی با کشورهای همسایه جزو راهبردهای دولت سیزدهم است.

از بین کشورهای همسایه، همکاری علمی با کشور عراق و بویژه منطقه ترکمان به لحاظ اشتراک های زبانی و فرهنگی با آذربایجان شرقی و منطقه شمال غرب ایران بسیار مهم است.

صفر نصرالهی ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاه تبریز به همکاری و ارتباط با دانشگاه کرکوک و اشاره به اعتقاد قلبی به همکاری علمی با منطقه ترکمان، بیان کرد: برای میزبانی از دانشجویان نخبه و با استعداد از کرکوک آماده ایم تا بعد از فارغ التحصیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانش زبان مشترک بین ملت هاست

علم و دانش زبان مشترک بین ملت هاست