مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-23بين الملل

نخستین محموله انسان دوستانه هلال احمر خوزستان برای کمک به غزه ارسال شد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ارسال یک محموله انسان دوستانه شامل بیش از 2 هزار پتو برای کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ارسال یک محموله انسان دوستانه شامل بیش از 2 هزار پتو برای کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

امیرعباس نجفی بیان کرد: جمعیت هلال احمر پس از آغاز حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه، آمادگی این جمعیت برای ارسال محموله کمک های بشردوستانه به غزه را اعلام کرده بود و در این راستا، هماهنگی ها و تلاش های بسیاری در سطح ملی انجام داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در همین راستا و با اعلام سازمان امداد، هلال احمر این استان محموله ای را بیش از 2 هزار پتو بارگیری کرد و پس از انجام روند مربوطه به نماینده مربوطه در بندر عباس تحویل داده شده است.

نجفی تصریح کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان با عضویت در پویش ما هدف نیستیم، آمادگی کامل خود را جهت اعزام به غزه اعلام کردند تا در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ به امدادرسانی مردم بی دفاع فلسطین بپردازند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین محموله انسان دوستانه هلال احمر خوزستان برای کمک به غزه ارسال شد

نخستین محموله انسان دوستانه هلال احمر خوزستان برای کمک به غزه ارسال شد