مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-18سياسي

همبستگی مطلوبی میان نیروهای قضایی و سیاسی قم وجود دارد


رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه نیروهای مسلح علاوه بر نماد اقتدار باید مزین به اخلاق اسلامی باشند، گفت: در استان قم خوشبختانه هم بستگی و وحدت خوبی میان نیروهای نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم که در سالن همایش های دادگستری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت نظامیان برای هر کشور از جهت اقتدار ملی برای هیچ فردی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های اقتدار در هر کشوری نیروهای نظامی هستند، مطرح کرد: در علوم سیاسی همان طور که اقتصاد، وحدت، هم بستگی اجتماعی و غیره جزو اساس اقتدار است، قدرت نظامی هم از اولویت هاست.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه این اقتدار، انتظاراتی را به همراه دارد، عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) در نامه ای خطاب به مالک اشتر برخی صفاتی که نیروهای نظامی باید داشته باشند را برشمردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح علاوه بر نماد اقتدار باید مزین به اخلاق اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: در استان قم خوشبختانه هم بستگی و وحدت خوبی میان نیروهای نظامی، قضایی و سیاسی وجود دارد.

مظفری با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که نظام و دولت در یک جبهه خدمت می کنند، تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی مطلوبی میان نیروهای قضایی و سیاسی قم وجود دارد

همبستگی مطلوبی میان نیروهای قضایی و سیاسی قم وجود دارد