مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-21سياسي

جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه آغاز شد


ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سیاسی و مجلس، نشست علنی روز- سه شنبه 30 آبان-مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 227 تن از نمایندگان آغاز شد.

  در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.

  ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه و   ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه آغاز شد

جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه آغاز شد