مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-08سياسي

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) با شهردار قم


مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) در دیدار با شهردار قم گزارشی از مقدمات برگزاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) ارائه دادند.

- مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با شهردار قم دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مؤسسه، نکاتی را در خصوص همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن پویا، معاون پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، در این دیدار راجع به ظرفیت های پژوهشی و آموزشی این مؤسسه توضیح داد.

مرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم، نیز ضمن قدردانی از گزارش عملکرد و فعالیت های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، از پیشنهاد برگزاری نشست همایش وکلای حضرت امام خمینی(س) در آبان ماه امسال در قم استقبال کرد و در زمینه فعالیت های مؤسسه و برگزاری همایش وکلای امام خمینی قول مساعدت و همکاری داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) با شهردار قم

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) با شهردار قم