مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-06دانش

تعداد دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجاری سازی 3 محصول فناور


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید براینکه لازم است تولید علم زمینه تولید ثروت در دانشگاه را فراهم کند از تجاری سازی سه محصول فناور در دانشگاه علوم پرشکی تبریز خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهابی صبح امروز در نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اعضای هیأت علمی پژوهشی دانشگاه با حضور معاونان تحقیقات و فناوری، آموزش و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران حوزه تحقیقات و فناوری ضمن تشریح وضعیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رتبه بندی های کشوری و بین المللی و تبریک کسب رتبه اول کشوری در رتبه بندی تایمز خواستار حفظ و ارتقای این جایگاه شد.

 وی تبیین وضعیت موجود، اشتراک گذاری سیاست های کلان، طرح چالش های موجود و مرتبط، اشتراک گذاری تجارب موفق اساتید پیشکسوت، تقویت روحیه کارگروهی و کمک به حل مشکلات و چالش های معاونت را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

 شهابی با تبیین سیاست های وزارت بهداشت در زمینه تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته در عرصه پژوهشی باید در راستای دستیابی به این سیاست های کلان پژوهشی کشور و  برای حل مسائل جامعه باشد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن تشریح اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در این معاونت برای حمایت و ارتقای سطح تحقیقات و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجاری سازی 3 محصول فناور

تعداد دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجاری سازی 3 محصول فناور