مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-07اقتصادي

برگزاری 5 تور بازدید از نواحی صنعتی ایلام


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 تور بازدید از واحد های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی برگزار شد.

- موسی حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام، شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای آشنایی با تولید محصولات داخلی استان، امیدآفرینی و به منظور ایجاد روحیه کار آفرینی، دانش آموزان و دانشجویان و حتی مدیران استانی از واحد های صنعتی و واحد های تولیدی بازدید خواهند کرد.

  وی افزود: سال گذشته 11 تور بازدید دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد.

  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام یادآور شد: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 5 تور بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.

  حاتمی عنوان کرد: این بازدیدها با هماهنگی آموزش و پرورش استان و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و آشنایی مردم با تولید و صنعت انجام خواهد شد.

  وی اضافه کرد: صبح امروز نیز 120 نفر از دانش آموزان پایه ابتدایی دخترانه از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایلام دیدن کردند و از نزدیک با روند تهیه محصولات آنها آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام اضافه کرد: مدارس استان جهت درخواست بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان می توانند به صورت حضوری به شرکت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 تور بازدید از نواحی صنعتی ایلام

برگزاری 5 تور بازدید از نواحی صنعتی ایلام