مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-21سياسي

اجرای طرح مجازی حفظ یکساله قرآن در کاشان


مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان مبتکر طرح مجازی حفظ یک ساله قرآن کریم است و با ساخت مجتمع بین المللی نهج البلاغه در کاشان فعالیت های نهج البلاغه نیز در کنار فعالیت های قرآنی این مرکز گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی حسن زاده، مدیر مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان در آیین پایانی دومین دوره مجازی حفظ یکساله قرآن کریم  اظهار کرد: مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان مبتکر طرح مجازی حفظ یکساله قرآن کریم است و چنین طرحی تاکنون در کشور سابقه نداشته است و چنین طرحی تاکنون در کشور سابقه نداشته است و از زمان شیوع کرونا در شهرستان کاشان آغاز شد.

وی افزود: در دوره آزمایشی سال گذشته علاقمندانی از شهر های مختلف سراسر کشور در این طرح ثبت نام کردند و پس از ارزیابی اولیه و دوره آزمایشی، فعالیت خود را برای حفظ یک ساله قرآن کریم آغاز کردند و در نهایت 6 نفر از حافظان کل قرآن کریم از شهر های اهواز، ملایر، نوش آباد و کاشان حافظ کل قرآن کریم شدند.

حسن زاده اجرای طرح مجازی حفظ یکساله قرآن را کاری سخت، دشوار و طاقت فرسا دانست و ادامه داد: برنامه های حفظ قرآن کریم توسط اساتید مجرب مؤسسه امیرالمؤمنین کاشان به صورت روزانه طی یک سال گذشته برگزار شده است و امیدواریم تا با ساخت مجتمع بین المللی نهج البلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مجازی حفظ یکساله قرآن در کاشان

اجرای طرح مجازی حفظ یکساله قرآن در کاشان