مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-05اجتماعي

احتمال سیلابی شدن رودخانه های شرق هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، با اشاره به ورود سامانه بارشی از جنوب شرق کشور، گفت: با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی شرق استان هرمزگان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، با اشاره به ورود سامانه بارشی از جنوب شرق کشور، گفت: با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی شرق استان هرمزگان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

مجتبی حمزه نژاد، ظهر امروز (چهاردهم آبان ماه)، با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از جنوب شرق کشور، اظهار کرد: نقشه ها و مدل های جدید هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان است که میزان و شدت فعالیت آن در طول روز در نقاط مختلف هرمزگان متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست، بیان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش طی ساعات آینده امروز، وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای نیز پیش بینی می شود.

وی گفت: با توجه به تاثیر سامانه بارشی در مناطق دریایی تنگه ی هرمز و وقوع تند باد لحظه ای همراه با رعد وبرق بویژه در محدوده جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام دریا نسبتا مواج و شرایط ترددهای دریایی در محدوده تنگه ی هرمز ایمن نخواهد بود، همچنین در جزایر غربی استان از جمله جزایر کیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن رودخانه های شرق هرمزگان

احتمال سیلابی شدن رودخانه های شرق هرمزگان