مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-20سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه فرنما در دانشگاه یزد


کارگاه یک روزه آشنایی با سامانه «فرنما» توسط «مجتبی صفوی» معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جمع فعالان فرهنگی، نهادهای دانشجویی و کارشناسان حوزه معاونت دانشگاه یزد، - ایسنا/یزد کارگاه یک روزه آشنایی با سامانه فرنما توسط مجتبی صفوی معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جمع فعالان فرهنگی، نهادهای دانشجویی و کارشناسان حوزه معاونت دانشگاه یزد، برگزار شد.

کارگاه یک روزه آشنایی با سامانه فرنما امروز دوشنبه 29 آبان ماه در تالار اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد.

در این دوره آموزشی یک روزه پس از آشنایی اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مشاوران فرهنگی دانشکده ها با سامانه مذکور، کارشناسان فرهنگی و اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه یزد در جلسه ای تخصصی با فرایند و ماژول های مختلف این سامانه آشنا شدند.

در بخش پایانی این نشست که به دانشجویان اختصاص داده شده بود، فعالان فرهنگی و اجتماعی، دبیران و اعضای نهادهای دانشجویی نیز آموزش هایی در خصوص نحوه ثبت گزارش ها و کارکردهای مختلف این سامانه دیدند.

سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (فرنما) به منظور ساماندهی، انسجام بخشی و پایش مستمر فرایندهای فرهنگی مختلف در سطح دانشگاه ها تابستان امسال با حضور وزیر علوم رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه فرنما در دانشگاه یزد

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه فرنما در دانشگاه یزد