مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14سياسي

نقش ترافیک در تصادفات تبریز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های مسئول باید راهکارهای اساسی برای کاهش تصادف ارائه داده و نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبار علی ذاکری  ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان، در خصوص کاهش بار ترافیکی در جاده های مواصلاتی استان اظهار کرد: بی گمان اقدامات فرهنگی برای رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری جاده ای مؤثر باشد.

 وی با تأکید بر اتخاذ برنامه های جدید و تأثیرگذار برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر تبریز  اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در شورای ترافیک، تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای در درون و برون شهری است که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

  ذاکری افزود: در این جلسه ، طرح مطالعات پارک حاشیه ای شهرستان بستان آباد توسط شهرداری این شهر مطرح و از میان گزینه های پیشنهادی با طرح پارک حاشیه ای خیابان امام به صورت آزمایشی و به مدت یکسان به صورت مکانیزه موافقت به عمل آمد.

وی گفت: طرح های ارائه شده از طرف شهرداری کلان شهر تبریز از جمله تغییر 150 متر از مسیر طرح تفصیلی امتداد خیابان 42 متری  تبریز و همچنین طرح کوچه های مسدود شده محله نیما در انتهای خیابان پروین اعتصامی شهرک ولیعصر از طریق احیای خیابان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ترافیک در تصادفات تبریز

نقش ترافیک در تصادفات تبریز