مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06سياسي

تشکیل کنشگران اجتماعی محله محور در حوزه آسیب های اجتماعی


مسؤول موسسه یاریگران شمیم از عقد تفاهم نامه بین قرارگاه تحول اجتماعی با شورای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: تربیت نیروی انسانی و تشکیل شبکه ای از کنشگران اجتماعی به صورت محله ای از اهداف این تفاهم نامه است.

- مهدی رفیعی، مسؤول موسسه یاریگران شمیم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از عقد تفاهم نامه یک ساله بین شورای مبارزه با مواد مخدر استان با موسسه یاریگران شمیم خبر داد و اظهار کرد: این موسسه مردمی با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص ذیل قرارگاه تحول اجتماعی فعالیت می کند.

مسؤول موسسه یاریگران شمیم، اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی مفاسد اجتماعی و در کل آسیب های اجتماعی را حوزه های کاری این موسسه اعلام و تصریح کرد: قرارگاه تحول اجتماعی در این حوزه ها فعالیت و سپس در صدد استفاده از ظرفیت حاکمیت است تا بتوان از این ظرفیت در این بخش که بهره مندی از نیروهای تخصصی است بهره مند شد.

وی با تاکید بر اینکه ذات فعالیت شمیم گزارش محور نیست از این رو اولویت کار خود را به کار میدانی داده است، ادامه داد: هدف قرارگاه تحول بهره مندی از ظرفیت های مردمی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

رفیعی از فعالیت موسسه شمیم و قرارگاه تحول اجتماعی به صورت محله محوری خبر داد و افزود: انتخاب افراد محله، برای انجام کار از رویکردهای این موسسه است تا وقتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کنشگران اجتماعی محله محور در حوزه آسیب های اجتماعی

تشکیل کنشگران اجتماعی محله محور در حوزه آسیب های اجتماعی