مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-13سياسي

جانشین وزیر دفاع: سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات نظامی داشتیم


بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «یک روزی کشورهای دنیا به ما سیم خاردار هم نمی دادند» اما سال گذشته توانستیم قریب یک میلیارد دلار صادرات نظامی داشته باشیم.

- سردار فرحی: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه یک روزی کشورهای دنیا به ما سیم خاردار هم نمی دادند اما سال گذشته توانستیم قریب یک میلیارد دلار صادرات نظامی داشته باشیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه برای صیانت از استقلال خود و اقتدار نظامی در برابر استکبار باید اقتدار داشته باشیم، گفت: ایران اسلامی، امروز روی پای خود ایستاده است به گونه ای که سال گذشته یک میلیارد دلار تجهیزات نظامی صادر کردیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی امروز در مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم که با حضور مقامات لشکری و کشوری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار کرد: این روزها قلب همه ی ما مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اندوهگین است؛ امیدوارم بتوانیم با عقلانیت و درایت، حق و باطل زمانه را تشخیص دهیم و با یزید زمانه مقابله کنیم.

  وی در ادامه به همت و تلاش کم نظیر شهید طهرانی مقدم در صنعت موشکی کشور اشاره کرد و افزود: شهید طهرانی مقدم 17 سال پیش به سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع: سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات نظامی داشتیم

جانشین وزیر دفاع: سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات نظامی داشتیم