مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-07بين الملل

حقوق بشر کُشی


در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس تا کنون بیش از 4000کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده و به نسل کشی آشکار خود در غزه ادامه می دهد، کمیسیون اروپا در بیانیه ای احیای مجدد اقدامات یهودستیزانه را پس از آغاز جنگ حماس و اسراییل محکوم و برآورد کرد که ترس بار دیگر زندگی .

- در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس تا کنون بیش از 4000کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده و به نسل کشی آشکار خود در غزه ادامه می دهد، کمیسیون اروپا در بیانیه ای احیای مجدد اقدامات یهودستیزانه را پس از آغاز جنگ حماس و اسراییل محکوم و برآورد کرد که ترس بار دیگر زندگی یهودیان ساکن اروپا را فرا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در صفحه اول این روزنامه به تحلیل و بررسی بیانیه اتحادیه اروپا برای حمایت از صهیونیست ها پرداخته و نوشته است: در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس تا کنون بیش از 4000کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده و به نسل کشی آشکار خود در غزه ادامه می دهد، کمیسیون اروپا در بیانیه ای احیای مجدد اقدامات یهودستیزانه را پس از آغاز جنگ حماس و اسراییل محکوم و برآورد کرد که ترس بار دیگر زندگی یهودیان ساکن اروپا را فرا گرفته است.

به عبارت بهتر، اتحادیه اروپا به جای محکوم کردن نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر قدس، هرگونه مخالفت با رژیم صهیونیستی را مصداق یهودستیزی تعریف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر کُشی

حقوق بشر کُشی