مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-26سياسي

ثبت نام قطعی 683 داوطلب گیلانی در انتخابات مجلس


رییس ستاد انتخابات استان گیلان از ثبت نام 683 نفر داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان گیلان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد انتخابات استان گیلان از ثبت نام 683 نفر داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان گیلان خبر داد.

محمد جلایی در جمع خبرنگاران از ثبت نام 683 نفر داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: طی مهلت هفت روز ثبت نام داوطلبین برای انتخابات مجلس که 11 اسفند سالجاری برگزار می شد، مجموعا 683 داوطلب گیلانی ثبت نام کردند که در مقایسه با دوره یازدهم شاهد افزایش 216 نفری ثبت نام کنندگان هستیم.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: از امروز به مدت 15 روز بررسی صلاحیت داوطلبین در 11 حوره انتخابیه اصلی آغاز می شود و پس از دریافت استعلام از مراجع پنج گانه و بررسی در محل مطابق قانون هیات های اجرایی اعلام نظر خود را تا 19 آبان به داوطلبین محترم ارائه خواهند کرد.

جلایی در خصوص انتخابات خبرگان رهبری گفت: ثبت نام داوطلبین خبرگان رهبری هم از 14 تا 20 آبان در فرمانداری رشت به عنوان مرکز استان انجام می شود و طبق اطلاعیه شماره 10 ستاد انتخابات وزارت کشور، فرمانداری قم نیز از همه داوطلبین برای تمامی حوزه های انتخابیه کشور ثبت نام به عمل می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 683 داوطلب گیلانی در انتخابات مجلس

ثبت نام قطعی 683 داوطلب گیلانی در انتخابات مجلس