مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-11فرهنگي

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به کار خود پایان داد


سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به کار خود پایان داد و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان جمعه شب با حضور هنرمندان و مسؤولان فرهنگی و هنری اصفهان در تالار مهستان اصفهان برگزار شد.

علی تمنایی، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در این آیین با اشاره به اینکه استقبال بی نظیر از جشنواره تئاتر استان یکی از مزیت های این جشنواره بود افزود : با راه اندازی کانون تئاتر خیابانی در چند ماه گذشته در اصفهان، پس از دو دهه، شاهد حضور 59 اثر تئاتر خیابانی و 42 گروه صحنه ای جمعا 101  گروه متقاضی در جشنواره امسال  بودیم که در دهه های اخیر بی سابقه بوده است.

وی حضور موثر و پررنگ شهرستان ها  درسی و پنجمین جشنواره ی تئاتر اصفهان  را از دیگر ویژگی هایی دانست که این جشنواره را نسبت به جشنواره ی سال های قبل متمایز کرده است و افزود:حضور پرفروغ هنرمندان در جشنواره امسال منجر به رونق بیشتر و امیدآفرینی در روند اجرای جشنواره شد و بسیاری از  گروه ها ی شهرستان در این جشنواره بسیار خوش درخشیدند.

  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان موضوعات متنوع و جذاب نمایش ها جشنواره را چهارمین وجه تمایز جشنواره ی سی و پنجم عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به کار خود پایان داد

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به کار خود پایان داد