مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-12اقتصادي

اختصاص 15 هزار میلیارد تومان به صنایع دانش بنیان


مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین وزرای صمت، اقتصاد، علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: براساس این تفاهم نامه 15 هزار میلیارد تومان به صنایع دانش بنیان اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر حسین اسدی امروز در نشست خبری  جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به لزوم برگزاری این رویداد گفت: از نگاه ما فناوری مهم است که نیاز امروز صنعت را حل کند و فناور آن قدرت تعامل با صنعت را داشته باشند همچنین از دیدگاه ما فناوری دارای اهمیت است که فناور آن و دانشگاه آن کنسرسیوم شکل دهد و توان وصل شدن به صنایع بزرگ را داشته باشد.

  وی با اشاره به اینکه حدود 2 هزار و 100 دانشگاه، حدود 3 میلیون دانشجو و 16 میلیون دانش آموزش و 500 مرکز رشد و نوآوری در کشور وجود دارد، افزود: با وجود این متولیان توسعه علم و فناوری این سوال مطرح است که آیا صنعت ما صنعت بهره وری است؟ آیا شاخص های بهره وری که در برنامه پنجم و ششم توسعه بوده را توانسته ایم پاس کنیم؟  مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اظهار داشت: با وجود مراکز و متولی توسعه علم و فناوری در کشور متاسفانه آمار ما به لحاظ بهره وری بد است، اما سوال اینجاست که چرا این اتفاق می افتد؟  اسدی افزود: قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 هزار میلیارد تومان به صنایع دانش بنیان

اختصاص 15 هزار میلیارد تومان به صنایع دانش بنیان