مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-21بين الملل

پیام هایی از دریای سرخ که جهان را شوکه کرد


واکنش صهیونیست ها به عملیات یمنی ها بار دیگر نشانگر سراسیمگی و تزلزل شدید آنهاست که نتیجه آن نیز تکرار توهمات و تخیلات گذشته مبنی بر متهم سازی ایران به دخالت در این عملیات است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: در میانه تحولات داخل غزه و تقابل مقاومت همه جانبه فلسطینی ها با جنایات رژیم صهیونیستی، ابتکار عمل یمنی ها در دریای سرخ، بمب خبری بود که همگان را شوکه کرد.

دو روز پیش بود که جنبش انصارالله یمن با هلی برن نیروهای خود توسط بالگرد و پیاده کردن آنها بر روی عرشه کشتی اسراییلی گلکسی لیدر ، کنترل این کشتی را در دست گرفتند.

سرتیپ یحیی سریع با اعلام این خبر گفت: انصارالله یمن عملیات علیه دشمن صهیونیستی را تا پایان تجاوز به غزه ادامه خواهد داد.

در همین چارچوب شبکه المیادین به نقل از منابع موثق اعلام کرد: نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی اسراییلی را در اعماق دریای سرخ توقیف کرده و 52 نفر حاضر در آن را بازداشت کنند.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید این خبر، با ادعای دخالت جمهوری اسلامی ایران در این ماجرا اعلام کرد: تهران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب های سرزمینی یمن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هایی از دریای سرخ که جهان را شوکه کرد

پیام هایی از دریای سرخ که جهان را شوکه کرد