مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-24اقتصادي

تبریک مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت دهمین سالروز تاسیس


مدیرعامل بیمه سرمد دهمین سالروز تاسیس بیمه را تبریک گفت.

- همکاران عزیز و شبکه فروش پرتلاش بیمه سرمد با عرض سلام و ادب و احترام؛ یکم آبان ماه سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد را به یکایک عزیزان خانواده بزرگ بیمه سرمد تبریک و تهنیت می گویم.

خرسندم که در دهمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد با کوله باری از تجربیات ارزشمند و فرهنگ سازمانی پویا، سرزنده و خلاق در صنعت بزرگ بیمه حضوری فعال و چشم گیر پیدا کرده ایم و بی شک این مهم مرهون اعتماد سهامداران محترم، حمایت های بی دریغ آنان و هیات مدیره معزز و همچنین همدلی و سخت کوشی شما همکاران و شبکه فروش شرکت در سراسر کشور می باشد.

 شرکت بیمه سرمد در دوره جدید مدیریتی خود ضمن محترم شمردن خدمات صادقانه پیشینیان بر آن بود تا با اتخاذ رویکردی عالمانه و پایبندی به ارزش های متعالی سازمان، وجه همت خویش را بر جلب مستمر اعتماد مشتریان و ارتقای رضایتمندی آنان به عنوان پیش شرط لازم در جهت صیانت از منافع سهامداران قرار دهد و صد البته تحقق آن بیش از پیش مدیون تلاش های صادقانه و حرفه ای شما عزیزان بود.

 موفقیت های اخیری که به حمدالله بیمه سرمد یکی پس از دیگری به آن دست یافت، خود بهترین گواه و نشانه از کارآمدی سیاست ها و اتقان برنامه هایی است که به اجرا گذاشته شد و البته بر این باورم که با پایبندی بر آن ها می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت دهمین سالروز تاسیس

تبریک مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت دهمین سالروز تاسیس