مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-24سياسي

دانشگاه ها در دفاع از فلسطین پیشرو هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رستمی در دومین نشست نمایندگان وزیر علوم در هیات های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاهیان اظهار داشت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین پیشرو هستند و در روز های اخیر نیز، اولین تجمع محکومیت حمله به غزه توسط دانشجویان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رستمی در دومین نشست نمایندگان وزیر علوم در هیات های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاهیان اظهار داشت: همانگونه که از دانشگاه ها انتظار می رفت این موسسات در محکومیت حملات رژیم غاصب اسراییل به مردم مظلوم فلسطین نقش پر رنگی داشتند و ضمن صدور بیانیه های محکومیت، تجمعات فراوانی هم توسط دانشگاهیان در جامعه و محیط دانشگاه انجام شد.

وی در ادامه سخنان خود به وظایف هیات های نظارت بر تشکل های دانشجویی اشاره کرد و تقویت تشکل های دانشجویی و میدان دادن به دانشجویان برای کسب تجربه را از محور های مهم فعالیت این رکن مدیریتی دانشگاه برشمرد.

رستمی تاکید کرد: حمایت از همه تشکل های دانشجویی دارای مجوز با هر گرایش سیاسی و بویژه تشکل های جبهه انقلاب از وظایف هیات های نظارت بر تشکل ها است و ملاک قرار دادن قوانین و آیین نامه ها در نحوه برخورد با تشکل ها مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در دفاع از فلسطین پیشرو هستند

دانشگاه ها در دفاع از فلسطین پیشرو هستند