مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08سياسي

نمی شود به قرآن و عترت وارد جهاد فکری شد


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی با اشاره به اینکه هیأت ها و تشکل های دینی از عشق و ارادت مردم ایجاد شده و همین منشاء اثر است، گفت: در چنین حالتی وقتی کاری صورت بگیرد خود مردم هم همکاری می کنند و وارد صحنه می شوند.

- رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی با اشاره به اینکه هیأت ها و تشکل های دینی از عشق و ارادت مردم ایجاد شده و همین منشاء اثر است، گفت: در چنین حالتی وقتی کاری صورت بگیرد خود مردم هم همکاری می کنند و وارد صحنه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش سه روزه هم اندیشی هفت شبکه فعال هیأت و مداحی استان ها با عنوان میان داران جهاد 2 صبح امروز چهارشنبه هفدهم آبان ماه با حضور دبیران شورای هم آهنگی شبکه های هیأت، رؤساء شورای هیأت های مذهبی کشور، رؤساء کانون های فرهنگی-تبلیغی کشور، رؤساء کانون مداحان کشور، سرپرست های کانون مداحان بانوان کشور، نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی و مسئولین اداره تشکل های دینی در تهران آغاز به گار کرد.

جهاد با نفس، جهاد اکبر است حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار کرد: در یکی از سریه ها که اصحاب رسول الله(ص) از یک جنگ بازگشتند.

پیامبر(ص) وقتی با این گروه مواجه شد فرمودند مرحبا به شما که جهاد اصغر را انجام دادید اما جهاد اکبر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی شود به قرآن و عترت وارد جهاد فکری شد

نمی شود به قرآن و عترت وارد جهاد فکری شد