مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:262023-11-18حوادث

تشریح 3 پرونده مهم توسط دادستان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی با اشاره به وقوع قتل فردی در حین نزاع در شهر کرمان در 9 مرداد ماه سال 1400 اظهار کرد: دستور قضایی لازم برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی انتظامی صادر شد که در تعاقب اشراف بر ارتباطات و تحرکات وی و با هماهنگی های مطلوب قضایی، انتظامی و پیگیری میدانی، قاتل متواری در شهر مشهد دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفت و با صدور قرار بازداشت موقت متهم روانه زندان شد.

دادستان کرمان اضافه کرد: تحقیقات مقدماتی لازم در خصوص نحوه قتل و دیگر ابعاد موضوع در دست اقدام قضایی است و متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اقرار کرده است.

مدعی العموم کرمان همچنین در خصوص پرونده دیگری با موضوع آدم ربایی جوانی 25 ساله به علت اختلافات مالی، گفت: متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد که در حال حاضر تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و پس از تکمیل، پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع خواهد شد.

  بخشی در تشریح آخرین جزییات پرونده سرقت های متعدد به عنف در استان، تصریح کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر چندین فقره سرقت به عنف و همراه با آزار و اذیت با دستور ویژه و پیگیری مستقیم دادستانی، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با تلاش های شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی استان و عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 3 پرونده مهم توسط دادستان کرمان

تشریح 3 پرونده مهم توسط دادستان کرمان