مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-21فرهنگي

یک درخواست برای سعه صدر بیشتر برای دیدن برخی از فیلم ها


سیدجمال ساداتیان با اشاره به سختی های ساخت فیلم اجتماعی و تمایلش به تولید یک فیلم کمدی گفت: اگر بعضی فیلم های کمدیِ در حال اکران با استقبال زیاد مخاطب مواجه شده اند باید توجه کرد که تماشاگرانش به زور به سینما نرفته اند و در همین زمینه اگر با سعه صدر بیشتری با فیلم ها برخورد شود، - همزمان فیلم های خوب اجتماعی و کمدی را می توان در سینماها عرضه کرد.

این سینمادارا و تهیه کننده سینما در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه چرا مدت هاست فیلمی نمی سازد، بیان کرد: به نظرم سینما در حال حاضر به یک تعارض رسیده، در حالی که باید تنوع موضوع داشته باشد تا مخاطبی که این تنوع را دوست دارد به سینما بیاید.

آن نوع فیلمی که خود من دوست دارم بسازم در دسته فیلم های اجتماعی است که حتماً تمایل دارم رگه هایی از نقد اجتماعی و معضلات موجود در جامعه را هم در آن داشته باشم تا تلنگری زده شود چرا که سینما می تواند آینه جامعه باشد ولی الان حس می کنم ممیزی ها و نگاهی که به این جنس کارها وارد می شود اجازه نمی دهد به راحتی فیلمی ساخته شود.

او ادامه داد: البته این شرایط فقط مربوط به الان نیست و در گذشته هم که امکان بیشتری برای ساخت این نوع فیلم ها فراهم بود، باز هم سایه توقیف و ممیزی بر سر فیلم های اجتماعی وجود داشت، اما با این حال فیلم ها به سختی از این جریان عبور می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست برای سعه صدر بیشتر برای دیدن برخی از فیلم ها

یک درخواست برای سعه صدر بیشتر برای دیدن برخی از فیلم ها