مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-31پزشكي

نیاز مجموعه سلامت فارس به تأمین 280 دستگاه آمبولانس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از نیازمندی های مجموعه سلامت را تأمین 280 دستگاه آمبولانس عنوان کرد و از خیران خواست تا در این زمینه مشارکت داشته باشند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از نیازمندی های مجموعه سلامت را تأمین 280 دستگاه آمبولانس عنوان کرد و از خیران خواست تا در این زمینه مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدوحید حسینی امروز، 9 آبان در اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برخی از نیازهای حوزه سلامت که خیرین در این عرصه می توانند مشارکت داشته باشند را برشمرد و گفت: تأمین 280 دستگاه آمبولانس که 80 دستگاه آن نیاز ضروری است از جمله اولویت های کنونی این حیطه است.

وی از خیرین درخواست کرد تا در این عرصه مشارکت داشته باشند و ابراز امیدواری کرد: با ثمربخشی نیات خیرین در عرصه های مختلف شاهد آبادانی روزافزون کشور باشیم.

حسینی با بیان اینکه نیازسنجی اولویت و رسالت نخست مجمع خیرین تأمین سلامت است که موجب تسریع در ثمربخشی نیات واقفین می شود، گفت: در همین راستا اقدامات موثری تاکنون به ثمر رسیده که می توان به تلاش های خیرین در زمینه فعالیت صندوق حمایت از نخبگان و دانشجویان اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صندوق حمایت از بیماران را از دیگر محورهای فعالیت مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برشمرد که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مجموعه سلامت فارس به تأمین 280 دستگاه آمبولانس

نیاز مجموعه سلامت فارس به تأمین 280 دستگاه آمبولانس