مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-01سياسي

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد


هر اختیاری که من دارم که در استان کرمان می تواند، حل مشکل کند را به حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان تفویض می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: آیا نقش تولیدکنندگان برای کشور و مسؤولان شناخته شده هست یا خیر؟ در حالی که اگر این نقش را ندانیم، نمی توانیم به اندازه ای که باید از آن حمایت کنیم.

  وی بیان کرد: برداشت خودم این است ک این نقش مجهول است و نمی دانیم همیشه و به ویژه در این شرایط نقش تولید و اقتصاد و بنگاه های اقتصادی برای مقابله با این جنگ ترکیبی و برای رفع این تحریم های ظالم چقدر هست و اگر نقش آن را می دانستیم در وضع قوانین، مقررات و روش ها، برخوردها و کارهای حقوقی و غیرحقوقی متفاوت بودیم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه چه کسی باید این نقش را بیان کند و بگوید که جایگاه آن کجاست، افزود: مسائل اقتصادی، فرهنگی و امنیتی مرتبط با هم هستند، همان طور که اگر امنیت نباشد اقتصاد مشکل دارد و از آن طرف هم اگر اقتصاد و معیشت و تولید نباشد در مسأله امنیت، فرهنگ و اجتماعی اثرگذرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد