مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 19:452023-10-27اجتماعي

مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهرتهران در حال انجام است


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران در حال انجام و قرادادهای آن در حال تهیه است اما برای اجرای آن سایر نهادها نیز باید کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

- معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران در حال انجام و قرادادهای آن در حال تهیه است اما برای اجرای آن سایر نهادها نیز باید کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان تهران به بررسی مشکلات شهرستان ری اختصاص یافت و یکی از دستورکارهای اصلی این جلسه بررسی مشکلات و معضلات زیست محیطی این شهرستان از جمله مسأله آرادکوه بود.

حسین نظری - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران - در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران در حال انجام است و قرادادهای آن در حال تهیه و انعقاد است اما برای اجرای آن سایر ارگان ها و نهادها نیز باید به اندازه سهم خود تلاش و به شهرداری کمک کنند تا مشکلات برطرف شوند.

همچنین جعفر بندی شربیانی - رییس شورای اسلامی شهرستان ری - نیز گفت: اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران به عنوان یک سند فرادستی مهم می تواند بسیاری از مشکلات حوزه پسماند را حل و فصل کند؛ به گونه ای که ورودی زباله به آرادکوه را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهرتهران در حال انجام است

مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهرتهران در حال انجام است