مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-13بين الملل

تحریم گسترده کالاهای صهیونیستی در مصر


شهروندان مصری به طور گسترده اقدام به تحریم کالاهایی که موجب نفع اقتصادی برای رژیم صهیونیستی می شود، کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهروندان مصری همزمان با جنایات وسیع رژیم اشغالگر قدس در غزه، تولیدات کشورهای حامی رژیم اسراییل از جمله کوکاکولا، استارباکس و مک دونالد را تحریم کرده اند.

تحریم گسترده کالاهایی که به نوعی بخش از سود فروش آن ها به جیب صهیوینست ها می رود، مختص مصر نیست و این روزها بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی  دست به این کار زده اند؛ اما در مصر با جلوه بیشتری این موضوع نمود دارد؛ به طوریکه مصری ها با تحریم این برندها، راه را برای برندها و کالاهای داخلی کشور خودشان مانند نوشابه های اسپیرو اسپاتس باز کرده اند.

در این راستا روزنامه دیلی تلگراف انگلیس نوشت که برندهای آمریکایی و اروپایی در سراسر غرب آسیا در معرض تحریم قرار گرفته اند و مصرف کنندگان در اعتراض به حمایت دولت های غربی از اسراییل در بحبوحه جنگ غزه به جایگزین های محلی روی می آورند.

بنابراین کمپین های تحریم برخی از معروف ترین برندهای آمریکایی از جمله مک دونالد، استارباکس، کوکاکولا و دومینو پیتزا، همراه با پوما آلمان و سوپرمارکت زنجیره ای فرانسوی کارفور را هدف قرار داده اند؛ به طوریکه بخش بزرگی از مردم مصر توانسته اند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم گسترده کالاهای صهیونیستی در مصر

تحریم گسترده کالاهای صهیونیستی در مصر