مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-03بين الملل

«طوفان الاقصی» تا آزادی قدس شریف برقرار است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه «طوفان الاقصی» تا زمان آزادی قدس شریف برقرار است، گفت: امروز همه ملت های مسلمان در محکومیت جنایت اسراییل یک صدا و خواهان بستن سفارت های این رژیم در کشورهای خود هستند.

- ایسنا/خوزستان نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه طوفان الاقصی تا زمان آزادی قدس شریف برقرار است، گفت: امروز همه ملت های مسلمان در محکومیت جنایت اسراییل یک صدا و خواهان بستن سفارت های این رژیم در کشورهای خود هستند.

ناصر ابوشریف شامگاه 11 آبان در اجتماع مردم اهواز در مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی علوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در پیکر امت اسلامی است و بر امت اسلامی واجب است که مقابل آن بایستند با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: این بزرگترین عملیاتی است که علیه رژیم صهیونیستی انجام شده است، به طوری که در آستانه فروپاشی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طوفان الاقصی، ضربه به نظام امنیتی، ارتش و نظام سیاسی و اقتصادی اسراییل بود، گفت: این عملیات ضربه بزرگی به رژیم اسراییل وارد کرد و اگر حضور وسیع و سریع غرب نبود رژیم صهیونیستی با همین ضربه ساقط می شد.

ابوشریف با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان غزه، اماکن غیر نظامی، مدارس، مساجد و بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» تا آزادی قدس شریف برقرار است

«طوفان الاقصی» تا آزادی قدس شریف برقرار است