مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30فرهنگي

بین المللی شدن رویداد تئاتر خیابانی تبریزیم، اتفاقی در شأن و قابلیت تبریز است


شهردار تبریز در آیین اختتام جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم بر اهمیت بین المللی شدن این جشنواره به جهت ویژگی های فرهنگی و موقعیتی تبریز تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در آیین اختتام جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم بر اهمیت بین المللی شدن این جشنواره به جهت ویژگی های فرهنگی و موقعیتی تبریز تاکید کرد.

یعقوب هوشیار در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم گفت: مایه مباهات است که امروز تبریز میزبان همه فرهنگ هاست.

وی اذعان کرد: هنر، مسیر بروز انسان بودن و انسان زیستن است و به دست هنر است که از مسائل گوناگون بشری گره گشایی می شود و جریان ارزنده هنر می تواند موضوعات بسیاری را برای جامعه جهانی شفاف کند.

وی با قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری جشنواره تبریزیم، افزود: هنر، زبان مشترک انسان هاست، تئاتر خیابانی و ارتباط گیری سریع و مستقیم با مخاطب برای بیان خوشی ها و ناخوشی های جامعه اتفاق ارزنده ای است که در این گونه از هنر اتفاق می افتد.

هوشیار با اشاره به جایگاه والای شهر تبریز و نقش آفرینی اش در طول تاریخ، ادامه داد: واژه تبریز هرچه که باید از تاریخ و تمدن این کهن شهر گفت را با خود دارد و امید که این رویدادها استمرار داشته باشد تا بیش از پیش شاهد درخشش جایگاه والای تبریز در همه عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی شدن رویداد تئاتر خیابانی تبریزیم، اتفاقی در شأن و قابلیت تبریز است

بین المللی شدن رویداد تئاتر خیابانی تبریزیم، اتفاقی در شأن و قابلیت تبریز است