مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-30سياسي

پیام کشور های اسلامی به رژیم صهیونیستی توقف جنایت جنگی در غزه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوایی دیگر اعضای این کمیسیون در جریان سفر به دمشق، - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیام اتحاد محور مقاومت و کشور های اسلامی به رژیم صهیونیستی توقف هر چه سریع تر جنایت جنگی در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوایی دیگر اعضای این کمیسیون در جریان سفر به دمشق، با هلال الهلال، دستیار دبیرکل حزب بعث عربی سوریه دیدار و گفتگو کردند.

عزیزی در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت به دلیل حادثه تروریستی دانشکده افسری حمص توسط رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در غزه شکست سنگینی در میدان متحمل شد و اکنون انتقام این شکست را از زنان و کودکان بی دفاع غزه می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گنبد آهنین و دیوار های چندین میلیارد دلاری که رژیم صهیونیستی ساخته بود همه در هم شکسته شد، عنوان کرد: بهترین دوستی ها در سختی ها شکل می گیرند و دوستی ایران و سوریه نیز در سختی هایی مانند جنگ صدام علیه ایران و حوادث تروریستی در سوریه تقویت شده و اکنون هم جمهوری اسلامی هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کشور های اسلامی به رژیم صهیونیستی توقف جنایت جنگی در غزه است

پیام کشور های اسلامی به رژیم صهیونیستی توقف جنایت جنگی در غزه است