مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-30سياسي

مسجد تنها مرکزی است که ما را به اهدافمان نزدیک می کند


مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید برآنکه باید در هر محله روستا یک مسجد داشته باشیم، گفت: مسجد تنها مرکزی است که می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند.

- ایسنا/کرمان مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید برآنکه باید در هر محله روستا یک مسجد داشته باشیم، گفت: مسجد تنها مرکزی است که می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند.

سردار ضیاءالدین حزنی صبح امروز هشتم آبان ماه در اولین گردهمایی فعالان امر مسجد در حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به نقش مسجد به ویژه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی کارش از مساجد شروع شد و اولین سخنرانی امام راحل از مسجد اعظم قم برای انقلاب آغاز شد و در هشت سال دفاع مقدس بهترین آدم های این کشور نیز محصول مساجد بودند که شهدا هستند.

او با بیان این مطلب که مساجد برای نظام ما سرتا پا خیر و برکت بوده، افزود: اقدامات صورت گرفته در مساجد به ویژه فعالیت های فرهنگی با حضور پایگاه های مقاومت تاثیر زیادی داشته است.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه، مراکز رسیدگی به مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد کانون فرهنگی، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، موسسه عمران، سازمان بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد تنها مرکزی است که ما را به اهدافمان نزدیک می کند

مسجد تنها مرکزی است که ما را به اهدافمان نزدیک می کند