مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-26حوادث

ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه چه بود؟


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره ماجرای قصور پزشکی و کمای دختر 10 ساله در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه توضیح داد.

  - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره ماجرای قصور پزشکی و کمای دختر 10 ساله در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه توضیح داد.

  حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: حدود یک ماه پیش دختربچه ای 10 ساله جهت عمل جراحی انحراف چشم به همراه والدین خود به یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه مراجعه می کند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام فرآیندهای اداری، عصر روز بعد از مراجعه، بیمار 10 ساله به اتاق عمل می رود و در اواخر عمل جراحی بنا به اظهارات پزشک معالج و بیهوشی، بیمار ناگهان دچار کاهش ضربان قلب شده که بلافاصله اقدامات اولیه برای احیاء او صورت می گیرد، اما دچار ایست قلبی شده که با انجام اقدامات احیاء مجدداً ضربان قلب و تنفس بیمار باز می گردد، ولی به کما می رود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال بیمار به بخش مراقبت های ویژه، پدر و مادرش هم در محل حیاط بیمارستان مستقر شده و کماکان پیگیر وضعیت فرزندشان می شوند.

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود 20 روز پدر بیمار در حیاط بیمارستان دچار ایست قلبی شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه چه بود؟

ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستانهای خصوصی کرمانشاه چه بود؟