مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-05اقتصادي

برخی از مدیران تحرکی برای جذب اعتبارات ملی ندارند


فرماندار همدان با بیان اینکه ایستگاه راه آهن همدان با 90 درصد و کنارگذر غربی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به دنبال جذب اعتبار برای ادامه کار است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه های راه شهرستان اظهار کرد: کنارگذر غربی همدان، راه مرادبلاغی به قهاوند، ایستگاه و راه دسترسی به راه آهن همدان از پروژه های مهم و مورد مطالبه مردم هستند که متاسفانه پیشرفت مناسبی ندارند.

وی گفت: طی یک سال گذشته عنوان شد ایستگاه راه آهن همدان با بیش از 90 درصد و کنارگذر غربی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به دنبال جذب اعتبار برای ادامه کار است و پیگیری هایی نیز از سوی مدیران استان و نماینده مجلس انجام شد که جذب اعتبارات استانی از سفر ریاست جمهوری را در پی داشت اما برخی مدیران هیچ تحرکی برای جذب اعتبارات ملی ندارند.

فرماندار همدان افزود: تصادفات منجر به مرگ در راه مرادبلاغی به قهاوند و مخاطرات راه دسترسی به راه آهن همدان زیبنده شهری که داعیه گردشگری دارد نبوده و نیست.

وی گفت: برخی از پیمانکاران نیز صادقانه و منصفانه با پروژه ها برخورد نمی کنند، گرچه ایده غیرکارشناسی جابجایی ایستگاه راه آهن همدان نیز مانع اساسی برای تکمیل این پروژه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدیران تحرکی برای جذب اعتبارات ملی ندارند

برخی از مدیران تحرکی برای جذب اعتبارات ملی ندارند