مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-07سياسي

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیرحضوری شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید و این در حالی است که احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا پیشتر تحقق شهرداری غیر حضوری .

- رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا پیشتر تحقق شهرداری غیر حضوری را یکی از آمال این دوره مدیریت شهری مطرح کرده بود و تصویب این لایحه را برداشتن گامی دیگر در راستای تحقق این آرزو بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیرحضوری شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید و این در حالی است که احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا پیشتر تحقق شهرداری غیر حضوری را یکی از آمال این دوره مدیریت شهری مطرح کرده بود و تصویب این لایحه را برداشتن گامی دیگر در راستای تحقق این آرزو بیان کرد.

احمد صادقی، رییس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه اظهار داشت: این لایحه به منظور یکپارچه سازی ارایه خدمات غیر حضوری در شهرداری تهران و در راستای اجرای ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه یکپارچه نمودن درگاه صدور مجوز ها گواهی ها، استعلامات و ارایه خدمات غیر حضوری شهردای ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری