مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-07سياسي

پیشنهاد حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟


در سال 96 و 97 اقتصاد مقاومتی را در چین و روسیه تعریف کردم .

اقتصاد مقاومتی برآمده از اقتصاد اسلامی است و نظام اقتصادی اسلام هم بازتاب پرتوهای مکتب اقتصاد اسلام در آینه زمان و مکان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلنا نوشت: حجت عبدالملکی دبیر شوای عالی مناطق آزاد گفت: تعریف ساده ای از اقتصاد مقاومتی دارم که در چین و روسیه هم آن را تعریف کردم.

حجت الله عبدالملکی در پنل اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد با بیان اینکه معتقدیم از منظر اقتصاد مقاومتی باید به تمام مسائل اقتصادی ورود کنیم، اظهار داشت: سیاست گذاری دولت قبل این بود که برنامه عمومی اقتصادی را دنبال کنند و در کنار آن اقتصاد مقاومتی در قالب چند پروژه از جمله تقویت مشاغل خانگی و .

پیاده سازی شود که این حرف، راهبرد غلطی بود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: تعریف ساده ای از اقتصاد مقاومتی دارم که این تعریف را در 30 دانشگاه کشور ارایه کردم و عمده اقتصاددان ها هم این تعریف را پسندیدند؛ اقتصادی که در شرایط دشواری به اهداف خود برسد، اقتصاد مقاومتی است.

البته این شرایط تنها مشمول تحریم نمی شود و هر مساله ای می تواند برای اقتصاد آن کشور شرایط دشواری ایجاد کند، در سال 96 و 97 وقتی اقتصاد مقاومتی را در چین و روسیه تعریف می کردم و از عوامل این شرایط سخت بیماری واگیر مثال زدم، در حالی که در آن زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟

پیشنهاد حجت عبدالملکی به چین و روسیه چه بود؟