مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-16اقتصادي

تبلیغ و فروش بلیت کنسرت «خوانندگان لس آنجلسی » ممنوع


اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت های خوانندگان در اصطلاح «لس آنجلسی» را تبلیغ می کنند و خدمات مرتبط با آن را می فروشند، - اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت های خوانندگان در اصطلاح لس آنجلسی را تبلیغ می کنند و خدمات مرتبط با آن را می فروشند، اخطار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه ای که اخیرا از سوی پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های گردشگری استان تهران ابلاغ شده، آمده است: گزارش های واصله و بررسی های صورت گرفته مؤید آن است که برخی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، خارج از چارچوب ضوابط و مقررات و وظایف ابلاغی خود، اقدام به تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان معلوم الحال و من جمله لس آنجلسی می کنند.

ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی، اعمال فوق الذکر تخلف تلقی شده و درصورت احراز، پرونده دفاتر خاطی برای اتخاد تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع می شود.

با وجود این اخطار، اما حرمت الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ـ به ایسنا گفت که تا کنون درباره فروش بلیت و یا تبلیغ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ و فروش بلیت کنسرت «خوانندگان لس آنجلسی » ممنوع

تبلیغ و فروش بلیت کنسرت «خوانندگان لس آنجلسی » ممنوع